Πρόσβαση μέσω Web
Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να προσθέτουν, να βλέπουν ή να ενημερώνουν ερωτήματα μέσω ενός self-service portal.
Επιτρέπετε στους χρήστες να προσθέτουν νέα ερωτήματα ή να ενημερώνουν τα ήδη υπάρχοντα, online.
Εξασφαλίστε δυνατότητα αναζήτησης στην ίδια γνωσιολογική βάση που χρησιμοποιούν τα στελέχη του τμήματος υποστήριξης πελατών.
Παραχωρείστε στους πελάτες σας πρόσβαση σε συγκεκριμένες πηγές υποστήριξης μέσω web, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.